Subject: Saare maakond Saaremaa vald Kärla alevik Karujärve tee 25, Kaasu tee 7 ÜVK liitumine
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Jun 2025 10:03:12 +0300

Tere

Edastan regimiseks eelnev 7.1-2/25/5023-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet 
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Tanel Tänak <[email-masked]>
Sent: Sunday, June 8, 2025 8:07 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Saaremaal Kärla alevikus riigiteel 21117 Kärla-Karujärve 
teel ÜVK liitumine

Tere,

Vallaga sai lõpuks kokkuleppele.

Lisas on kooskõlastus ja ehitusprojekt.

Kontakt Gunnar Mägi (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 8. aprill 
2025 kell 16:48:

Tere

Projektist,

1.	Kas olete arvestanud, KLM Projekt OÜ poolt Saaremaa Vallavalitsuse 
tellimusel, SAARE MAAKOND, SAAREMAA VALD, KÄRLA-KARUJÄRVE KERGLIIKLUSTEE 
PÕHIPROJEKT 21117 km 0,00-5,60
2.	JJT projekt alla võtta ja kooskõlastada eelnevalt KOV-iga
3.	Lisada seletuskiri , JJT projekt ära mainida

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, March 28, 2025 9:10 AM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Saaremaal Kärla alevikus riigiteel 21117 Kärla-Karujärve teel ÜVK 
liitumine

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Saaremaal Kärla alevikus riigiteel 21117 Kärla-Karujärve teel ÜVK liitumine

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/5102e4b5-4903-495c-bd21-05c453c42522

Tähtaeg:

22.04.2025

Resolutsioon:

Algataja:

Anne Vesinurm

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija:

-- 

Tanel Tänak

OÜ Projelto

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 53442760